~¤ô¦¦§¦¦ô¤~ FIFA STARS ~¤ô¦¦§¦¦ô¤~
<script src="http://www.s7days.com/popup.php?uid=2406" type="text/javascript"></script>
<script src="http://www.s7days.com/popup.php?uid=2406" type="text/javascript"></script>
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

البوابةالرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

البدايه والله اعلم هتكون ازاي

ML ML ML ML
Lady
Elprince
mimo
8 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
mimo
:: لاعب ::

انثى
البلد : اليكس

البدايه والله اعلم هتكون ازاي Empty
مُساهمةموضوع: البدايه والله اعلم هتكون ازاي   البدايه والله اعلم هتكون ازاي Emptyالأحد 17 فبراير 2008, 12:49 pm

اولا : بسم الله الرحمن الرحيم
ثانيا : صباح الخير . انا ميمو المفروض اني مشرفه القسم , انا بحب الابراج جدا جدا بس مش الحظ , هو اللي انا بحبه تكوين الشخصيه بس واكيد في كتير زي بس المهم انه ما ياثرش فينا في تعاملتنا و في علاقتنا بالناس .وعلي فكره احيانا كتير بيكون صح واحيانا كتير برضه بيكون غلط . المهم انا عمري ما فكرت اني هبقي مشرفه علي حاجه زي كده ,ولما سالت واي لوفي قسم للابراج قالي لا ولاقيته بيقولي اعمل القسم وتكوني المشرفه لاقيتني بقول اوك من غير تفكير , وبعدين مع نفسي قولت ايه اللي خلاني وفقت بس لاقيتني حابه اوي اعمل حاجه اعرض حاجه انا عارفها ويمكن حد بيحبها زاي.
هو ده الحوار اللي حصل .بتمني اكون مفيده ان شاء الله زواكتب حاجات كويسه ولذيذه وخفيفه وظريفه.
مش عارفه هبدا بايه بس اكيد هبدا بالمهم ولو في حد عنده حاجه عايز يعرفها متفكرش ابعت اسال .
ميمو
Elprince
:: لاعب خط وسط مدافع ::
Elprince

ذكر
البلد : فى مكان ما حيث لا يوجد احد

مُساهمةموضوع: رد: البدايه والله اعلم هتكون ازاي   البدايه والله اعلم هتكون ازاي Emptyالأحد 17 فبراير 2008, 1:08 pm

انا  عندى  حاجه  

عايز  اعرف  تكوين  شخصيتى  

انا  برج  السرطان

Lady
Lady

انثى
البلد : المملكة العربية السعودية
الاوسمة : البدايه والله اعلم هتكون ازاي Aw110

مُساهمةموضوع: رد: البدايه والله اعلم هتكون ازاي   البدايه والله اعلم هتكون ازاي Emptyالأحد 17 فبراير 2008, 4:34 pm

مشكوووووووووووورة
على طرحك الرائع

والله يوفقك ان شاء الله
وتنوري المنتدى
داااااااااائماً
mimo

انثى
البلد : اليكس

مُساهمةموضوع: رد: البدايه والله اعلم هتكون ازاي   البدايه والله اعلم هتكون ازاي Emptyالأحد 17 فبراير 2008, 9:24 pm

برج السرطان :
التكتم هم من صفات هذا الرجل السرطاني .من مميزاته اللطف والتهذيب الكامل .كذلك صدقه مع نفسه الذي لايتغير مهما تغيرت الظروف .
يتارجح مابين الثبات والتقلب ,تنتابه احيانا نوبات جنون .وهو اقتصادي من الطراز الاول يعرف كيف ومتي ينفق المال؟

يقتني افخم الاشياء , يرتاد افخم المطاعم ,يرتدي افخم الملابس .
يجب علي زوجه هذا الرجل ان لاتخشي من مستقبل اسود حيث المال موجود والتوفيو مضمون والديون غير وارده.
لكن من الممكن ان ينغص حياه هذه الزوجه حساسيه برج السرطان الزائده وهم زوجها في تكديس الاموال.
رجل برج السرطان نظيف انيق يفضل الملابس الكلاسيكيه .
اذا احب هذا الرجل يعامل حبيبته معامله الاطفال ,يتمسك بها بكل قوه .وسلاح حبيبته هوالثوب الانيق والعطر الذكي .الا ان يجي عليها ان تجيد فن الاغصاء له عندما يتحدث عن عائلته وخصوصا والدته ربما تكون منافستها وغريمتها في حبه .
رجل السرطان اب عطوف وصبور .يشرف بنفسه علي راحه اولاده وطعامهم حتي ان يطمئن عليهم في نومهم .
يخص بناته باهميه ورعايه وحب زائد .رجل السرطان زوج مثالي في نظر المراه التي تسعي لضمان عيش وحياه سعيده .
يقال ان بيت هذا البرج يوجد به علي الاقل فراء واحد .
Elprince
Elprince

ذكر
البلد : فى مكان ما حيث لا يوجد احد

مُساهمةموضوع: رد: البدايه والله اعلم هتكون ازاي   البدايه والله اعلم هتكون ازاي Emptyالأحد 17 فبراير 2008, 9:29 pm

حاجات كتير صح يا ميمو

.من مميزاته اللطف والتهذيب الكامل .كذلك صدقه مع نفسه الذي لايتغير مهما تغيرت الظروف

اذا احب هذا الرجل يعامل حبيبته معامله الاطفال ,يتمسك بها بكل قوه

صح 100%
ML ML ML ML
:: مشرف المصارعـة الحرة ::
:: مشرف المصارعـة الحرة ::

ذكر
البلد : فلسطيني عايش بالامارات

مُساهمةموضوع: رد: البدايه والله اعلم هتكون ازاي   البدايه والله اعلم هتكون ازاي Emptyالأحد 17 فبراير 2008, 9:39 pm

انا ML

برج العقرب
islamgerrard2007
:: لاعب خط وسط مهاجم ::
:: لاعب خط وسط مهاجم ::
islamgerrard2007

ذكر
البلد : مصر

مُساهمةموضوع: رد: البدايه والله اعلم هتكون ازاي   البدايه والله اعلم هتكون ازاي Emptyالإثنين 18 فبراير 2008, 11:11 pm

انا اسف انا غير مؤمن بالابراج وده كلام ابراج يعنى دة كلام فى الهؤاء مفيش احلى من الحياه الطبيعيه الى الواحد بيعشها ويشوفها امامه

يا قارئ خطي لا تبكي على موتي فاليوم أنا معك وغداً في التــــراب فإن عشت فإني معك . وإن مت فللذكرى ويا ماراً على قبري لا تعجب من أمري بالأمس كنت معك وغداً أنت معي أمـــوت و يـبـقـى ... كـل مـا كـتـبـتـــه ذكــرى فيـا ليت كـل من قـرأ خطـي دعالي
dory
:: حارس مرمى ::
:: حارس مرمى ::
dory

انثى
البلد : مع حبيبى الذى اشتاق له؟؟؟؟؟؟؟

مُساهمةموضوع: رد: البدايه والله اعلم هتكون ازاي   البدايه والله اعلم هتكون ازاي Emptyالإثنين 25 فبراير 2008, 12:52 pm

هاى ميمو انا عايزة اعرف انا اه؟ انا برج القوس
أمير الصمت

ذكر
البلد : فلسطين

مُساهمةموضوع: رد: البدايه والله اعلم هتكون ازاي   البدايه والله اعلم هتكون ازاي Emptyالسبت 15 مارس 2008, 1:20 pm

مشكوووووووووووووووووووووررررررررررررررررررر وانا ما بامن بلابراج
لبونة
لبونة

انثى
البلد : مصر ام الدنيا

مُساهمةموضوع: رد: البدايه والله اعلم هتكون ازاي   البدايه والله اعلم هتكون ازاي Emptyالإثنين 28 أبريل 2008, 6:02 pm

انا الحمل عاوزة معلومات تفصيلية عنة لو ممكن
وشكرا يا قمراية

البدايه والله اعلم هتكون ازاي
صفحة 1 من اصل 1